Sunday, April 22, 2012

travel.

       travel. Gdzie wybieracie się na majówkę? Macie już plany? Jedziecie nad morze, w góry, a może za granicę? A może nie macie jeszcze planów i czekacie do ostatniej chwili z podjęciem decyzji? Niestety ja właśnie mam ten problem :( Dużo dni wolnych przed nami i nie mam zamiaru spędzić ich w domu przed komputerem, warto byłoby się gdzieś wybrać. Tylko gdzie? No właśnie... Jedno jest pewne - na pewno z przyjaciółką :)

travel. Where are you want to go for a long weekend? Do you have any plans? You're going to the seaside, the mountains or abroad? Maybe you don't have any plans yet, and still waiting until the last minute with a decision? Unfortunately, I have this problem :( A lot of days off - and I'm not going to spend them at home with computer, it would be worth somewhere to choose. But where? Exactly... One thing is clear - definitely with my best friend :)




magazines - JOY May '12 & TRAVELER April '12

Kolorowe gazety pokazują nam różne pomysły na udany wyjazd. W najnowszym JOYu jest artykuł na temat Jezioa Garda we Włoszech (zdjęcia powyżej) natomiast w TRAVELerze z kwietnia jest artykuł na temat 9 miast najlepszych na weekend: Barcelona, Kopenhaga, Marrakesz, Palermo, Edynburg, Bolonia i Toruń. Zachęcam więc do lektury :)

Colored newspapers show us some ideas for a successful trip. In the latest Polish JOY is an article about lake Garda in Italy (photo above), while in TRAVELER of April is an article about 9 cities best for the weekend: Barcelona, Kophenhaga, Marrakesz, Palermo, Edynburg, Bolonia, Toruń. I invite you to read :)




Jeszcze przed Wami kilka zdjęć z mojego wczorajszego wieczoru z przyjaciółką i słodkimi cupcakes :) Miłego wieczoru!

Even I want to show you some pictures of my last night with friend and sweet cupcakes :) Have a nice evening!

10 comments:

  1. Oh, dear! Nice to see I'm mentioned in your writnig. Haha!
    So good pics, do love them. And till now I can't stand their quality. Love your skills, dear.
    Cupcakes were yummy. But a little bit too sweet for us, am I right?
    Need to choose the place. What is very urgent, isn't it?
    Waiting for next year uni, aren't ya?
    xoxo

    ReplyDelete
  2. narobiłaś mi ochoty na słodycze! pozdrawiam http://shocostyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. mmmm jakie ciacha!;)
    hmmm... też nie mam planów na majówkę, może pojadę odwiedzić Kraków?- uwielbiam to miasto;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. ja też uwielbiam to miasto :)
      myślałam również o nim na majówkę:)

      Delete
  4. Ciekawie, obserwujemy?
    www.daily-thinks.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Sama jeszcze nie mam planów na jakiś wyjazd. Skończy się tak, ze zostanę u siebie :)
      Zapraszam do mnie :)

      Delete
  6. O matko aż zgłodniałam przez te śliczne babeczki : )

    ReplyDelete

Thanks for all comments!
If you leave your blog address I'll check it!