Wednesday, April 18, 2012

be attractive.

       be attractive. Nareszcie udało mi się tutaj napisać :) może nie była to duża przerwa, ale ostatnio jakoś codziennie miałam inne sprawy na głowie akurat wtedy kiedy miałam ochotę do Was napisać, zawsze się coś sprzeciwiało. Ale nic - w końcu się udało znaleźć mi te 30 minut na wejście na bloga i Wasze również oczywiście :) Ostatnio statystyka przebiła 1000 wejść! Byłam szczęśliwa widząc, że doszło nowe 0 do licznika! Dziękuję! Cieszę się, że te moje nudne notki ktoś jednak czyta.
        Dzisiaj notka inna niż może się spodziewacie, ponieważ ostatnio dodałam  post na temat biżuterii i następnie miały ukazać się efekty mojej pracy, ale jeszcze nie dzisiaj. :) Zapraszam na tą notkę za kilka dni - mam nadzieję! Natomiast dzisiaj mam zamiar napisać recenzję na temat 2 produktów z firmy Yves Rocher, które bardzo często używam i jestem z nich zadowolona. To tylko mała część moich ulubionych produktów z tej firmy, gdyż bardzo ją lubię. Jeszcze nie raz na pewno napiszę coś o ich kosmetykach.

       be attractive. Finally I was able to write here :) this may not be a big break, but every day recently I had other things on my head when I wanted to write to you always something opposed. But in the end I was able to find those 30 minutes to come on my blog and also yours, of course :) Last statistic - 1000 totaled enter! I was very happy to see that, there was a new 0 to count! So thank you! I'm glad that someone is reading my boring posts.
       Today post maybe different than expected, because recently I added post about hand made jewelery and then I had to show you the results of my work, but not today. :) I invite you to this post for a few days - I hope! So, today I'm going to write a review about 2 products from Yves Rocher, which I use very often and I'm happy with them. This is just a small part of my favorite products from this store, because I like it very much. In the future I'll write more about their cosmetics.



  

ARNICA - Krem 2w1 do rąk i paznokci - Yves Rocher
Jest to krem nawilżający do rąk i paznokci, który intensywnie nawilża skórę a zarazem ją wygładza - tak jak mówi producent. Dłonie po użyciu tego kremu od razu odżywają i są nawilżone. Dobrze również działa na paznokcie ponieważ krem jest wzbogacony w witaminę B5, która dobrze wzmacnia paznokcie - mniej się łamią. :) Opakowanie to 75 ml, ale starcza na długo!

ARNICA - 2in1 cream for hands and nails - Yves Rocher
It is a moisturizing cream for hands and nails, which intensively moisturizes the skin and also softens it - as producer says. Hand afer using this cream immediately revived and are moist. Well it also works on nails, because the cream is enhanced with Vitamin B5, which well strengthens your nails - less to break :) The packaging is 75 ml, but it enough for a long time!


________________________________________________




PURE CALMILLE - Krem do twarzy na dzień i na noc - Yves Rocher 
Jest to krem do twarzy z rumiankiem. Łatwo się wchłania - nie jest tłusty. Skóra staje się gładsza i delikatna. Nadaje się do wszystkich typów skóry. Tak jak mówi producent - ja też uważam, że nadaje się pod makijaż :) Krem delikatnie pachnie. Jedyny minus to opakowanie - tylko 50 ml :(

PURE CALMILLE - Face cream for day and night - Yves Rocher
It is a face cream with chamomile. It is easy to absorbs - it is not fat. The skin becomes smoother and sensitive. Suitable for all skin types. So like producer says - I also think that is suitable for make up. :) Cream smells slightly. Only drawback is the packaging - only 50 ml :(


Have a great evening!


2 comments:

  1. Would just say: wow. Well, not really like "Lalka", but I found it tough to read and rather boring. And your writing - no. Dear, you just have improved so much in writing and English. I'm very proud of you!
    Well done with pics. That with hand cream - likie it so much.
    Have a nice end of a week, dear! Instead of all... Disasters...?
    xoxo

    ReplyDelete
  2. Nigdy nie stosowałam tych produktów może niedługo się skuszę :)

    ReplyDelete

Thanks for all comments!
If you leave your blog address I'll check it!